Oct 14, 2014

Прасьвет і рух

Намер злучае ў сабе два дзеяньні - адкуль і куды, з чаго ў што, нават калі яны супадаюць. Так, намер "узьнікнуць" - гэта рух ад "ня быць" да "быць". Намер мае сваім дачынам ня рэч, а рух. Намер гаворыць мовай руху. Рэч - толькі адзін з вытвораў мовы руху.
Імя руху зьмяшчаецца на дрэве мовы руху. Сьцег, які праходзіцца па дрэве да імені руху пры яго чытаньні, адначасна зьяўляецца крокамі руху, у якія ён разгортваецца пры вымаўленьні. На дрэве мовы руху растуць прасьветы.
Кола прасьветаў, цэльная сымбалічная сыстэма, - гэта тое, што перакладае ўсю разнастайнасьць узораў свадзеі ў абмежаваны набор знакаў, прасейваючы іх празь сіта мярэжы знаку. Кола прасьветаў зьяўляецца поўняй падставовых рухаў. 
Кола прасьветаў адпавядае ўсёй паўнаце свадзеі і таму зьяўляецца сродкам яе разуменьня, ачышчэньня і захаваньня адпаведнасьці. Кола прасьветаў мае абмежаваную колькасьць і таму зьяўляецца сродкам кіраваньня і загадаў, пакідаючых адменнасьць выкананьня.
Мова руху мае кола прасьветаў сваёй асновай, яна чытае і гаворыць прасьветамі. Прасьвет у мове руху набывае нутраную будову, мае сваю мярэжу падзей, у якую захоплівае вобразы явы.
Мова руху спараджае прасторы, целы і явы. І паколькі яна гаворыць прасьветамі, усё прасторы, целы і явы складаюцца з прасьветаў - зьяўляюцца сымбалічнымі паводле ўтварэньня й будовы.
І ў сярэдзіне гэтага сьвету прасьветаў знаходзіцца мярэжа знаку. Істоты, што падзяляюць адну прастору, жывуць у адным сьвеце, спадкуюць адну суствору, яднаюцца насамрэч адной мярэжай прасьветаў. Мярэжа знаку знаходзіцца ў самым цэнтры сутворы і зьяўляецца асновай вялікага стылю.


No comments:

Post a Comment